A proč jsme službu zaměřili právě na lékaře a jejich obor? Víme, že část lékařů, zdravotníků, ambulancí a klinik řeší technické problémy s informačními technologiemi, pro které nemají zajištěnu spolehlivou, bezpečnou a rychlou údržbu.
Při spolupráci využíváme hned několik možností komunikace:
Zásah v ordinaci - jsou případy, kdy je třeba některé věci řešit osobně. To je především při řešení oprav vyúčtování, zpracovávání vyúčtování, oprav HW, připojování nových či jiných periférií ...
Vzdálená správa - jeden z nejrychléjších způsobů zásahu do počítače bez nutnosti osobní účasti v ordinaci. Jedná se o bezpečné řešení plně pod dohledem lékaře.
firemní TeamViewer volně ke staženíTelefonické komunikace - jedná se o nejrychlejší způsob lékaře pro ověření svého konání. Většinou se jedná o základní postupy při ranním startu ordinace, kdy se děje něco nestandardního.
Emailová komunikace - tato slouží k ověření vzájemných dohod, jednání, k potvrzení termínů či informací, které nejsou z časového hlediska podstatné.
Pohotovostí se rozumí snaha o zkrácení doby přerušení provozu spravovaného SW a HW. Technická pohotovost je tedy připravenost osob a technického vybavení potřebných k technickému zásahu v případě poruchy či nestandardního chování spravovaného zařízení u klienta.
Jinými slovy ... klient (lékař či lékařské zařízení) má jistotu, že v případě poruchy se má kam dovolat a buď se poradit, nebo si zajistit servisní zásah.
Servisním zásahem je myšlena skutečnost, kdy servisní technik se dle smlouvz domluví na termínu zásahu a podle tohoto termínu zajistí opravu zařízení. V případě nemožnosti zajištění této opravy na místě u klienta, technik navrhne příslušný postup na vyřešení problému tak, aby bylo sníženo riziko poškození podnikání klienta/lékaře.
Dáváme vám JISTOTU. Jistotu v tom, že se při problému máte na koho obrátit. Jistotu, že pokud se vám totátlně rozbije počítač, zapůjčíme vám dočasně náš a do 24 hodin máte vše funkční a pak si v klidu vyřešíte opravu či nákup nového počítače. Máte jistotu, že vám zabezpečíme cenná data jako jsou např. výkony zapsané ve vašem ambulantním programu. Nestane se vám, že při incidentu o vše přijdete.
Díváme se na fugující ordinaci, jako na tvrdý byznys. V dnešní době několikadenní výpadek ordinace nepřipadá v úvahu. Zvláště u specialistů, kteří musejí pravidelně platit personál, splátky přístrojů atd.
přináší jakýkoli výpadek nepříjemné finanční ztráty. Nikdy není nic dokonalé, ale proč by to nemohlo fungovat alespoň na 99%?
Co od našich služeb můžete očekávat?
Podmínky spolupráce vám rádi sdělíme na HotLine telefonu nebo při osobní návštěvě technika.
Rozdíl mezi přímou (vhodné pro občasné služby) a předplacenou (vhodné pro pravidelné služby) službou:
Přímá služba Bez nutnosti uzavření smlouvy |
Předplacená služba Smlouva garantující zvýhodněné podmínky |
|
---|---|---|
Zapůjčení náhradního počíače po dobu opravy | 200,-Kč/den | Zdarma |
Dojezdové časy | Dle volné kapacity technika | Přednostní dojezd |
Pravidelné fyzické čištění počítače | Na vyžádání | v ceně |
Průběžná kontrola funkčních záloh | Na vyžádání | v ceně |
Hlídání expirace certifikátu | Na vyžádání | v ceně |
Technická podpora přímo v ordinaci nebo po telefonu/emailu | placená | minimálně 3 hod měsíčně v ceně (dle typu smlouvy) |
Váš používaný typ toneru do tiskárny držíme skladem | Ne | Ano |
Rezervace času technika na přelomu měsíců pro účely vyúčtování | Na vyžádání a pouze do "vyčerpání zásob" | Ano |